Google ADSENSE - Hesap Sorunları








Google ADSENSE - Hesap Sorunları





S: Hesabımda oturum açamıyorum. Ne yapmalıyım?
C: Bu sayfa, AdSense hesabınızda oturum açarken yaşadığınız yaygın sorunları gidermenize yardımcı olmak için tasarlanmıştır:
Giriş bilgilerinizi unutursanız, lütfen şu adresteki formu gönderin:

S: Ne zaman hesabıma giriş yapmak istesem, tüm bilgilerimi yeniden girmek zorunda kalıyorum. Bunun sebebi nedir?
C: AdSense'e başvurmanızın ardından, başlangıçta hesabınıza erişim elde etseniz de başvurunuzu incelemeye devam ederiz. Hesap bilgilerinizdeki veya web sitenizdeki bir şeyin AdSense politikalarına uygun olmadığını fark edersek, hesabınızı onaylamayabilir ve size daha fazla bilgi içeren bir e-posta gönderebiliriz. Başvurunuzu yeniden göndermeden önce lütfen söz konusu e-postaya bakıp gerekli değişiklikleri yapın. Aksi takdirde, başvurunuz yine reddedilebilir.

S: Başvurum reddedildi. Şimdi ne yapmalıyım?
C: Lütfen başvurunuzu yeniden göndermeye ilişkin bilgileri içeren şu sayfaya bakın.
Başvurumun onaylanmasını sağlamak için ne yapabilirim?
Başvurum defalarca reddedilirse ne yapmalıyım?
AdSense programına kabul edilmeden önce hangi değişiklikleri yapmanız gerektiğini öğrenmek için lütfen yukarıda sunulan bilgilere göz atın.

S: Başvuru gönderemiyorum, hesap etkin durumdaki başka bir hesapla ilişkili
C: Bu durum genellikle, aynı hesapla bir süre önce kayıt yaptırdıysanız yaşanır. Söz konusu hesabı unutmuş olabilirsiniz. Hesapla ilişkili olan e-postaya erişiminiz bulunmayabilir. Bu durumda, etkin durumdaki hesaba erişim elde etmeyi deneyebilir (önerilir) veya mevcut hesabı kapatıp tekrar başvuruda bulunabilirsiniz. 
1. Etkin durumdaki hesaba erişim elde etmek (önerilir):
Giriş ve şifre bilgilerinizin size hatırlatılması için şu formu gönderin: 
Ipucu: Bu formu farklı e-posta adreslerinden göndermeyi deneyin, sistem size hangisinin doğru olduğunu söyleyecektir
2. E-posta adresini hatırlıyorum, ancak adrese erişimim yok (başkaları tarafından ele geçirildi, devre dışı bırakıldı vb.):
Bu durumda, ilk seçenek olarak e-postanızın kontrolünü geri almak için e-posta hizmet sağlayıcınızla iletişime geçmeyi deneyebilirsiniz. Hesap bir Gmail hesabıysa, Gmail ekibine şuradan ulaşabilirsiniz: 
3. Önceki AdSense hesabımı kapattığımı zannediyorum!:
Görünüşe göre hesap hala etkin. Pek çok yayıncı bir konuda kafa karışıklığı yaşamaktadır. E-postayı (gmail) silmenin AdSense hesabının otomatik olarak devre dışı bırakılmasıyla sonuçlanacağı sanılır. Oysa bu doğru değildir. AdSense hesabı hala etkindir, ancak hesaba erişemezsiniz. Bu durumda, bizden AdSense hesabını kapatmamız için bir istekte bulunmanız gerekecektir: 
Biz hesabı kapattıktan sonra tekrar başvuruda bulunabilirsiniz.
4. Etkin durumdaki hesap yerine başka bir hesap kullanmak istiyorum:
Bu durumda, mevcut hesabı kapatıp yeni bir hesaba erişim elde etmeye ilişkin talimatları uygulamanız yeterlidir. Bu talimatlar size e-postayla gönderilmiştir.

S: Ret bildiriminde, web sitemin incelenemediği belirtiliyor. Bence sitem normal çalışıyor! Ne yapabilirim?
C: Bu iletiyi almanız, sitenizi inceleyemediğimizi gösterir. Bunun birden fazla nedeni olabilir. Lütfen Web yöneticinize web sitenizin bir süre hizmet dışı kalıp kalmadığını sorun. Ayrıca, içerik barındıran ve ulaşmak için giriş yapılması gerekmeyen bir sayfaya yönlendiren doğru ve tam URL ile başvurduğunuzdan emin olun. Web sitenize her ülkeden erişilebildiğinden de emin olun.
Devamını Oku!

0 yorum:

Yorum Gönder